مامانا چه شیر خشکی میدین که راضین و وزن خیلی خوبی میده

۶ پاسخ

نان اوپتی پرو میدم خوبه

گیگوز

من دو هفتس نان کامفورت میدم عالی وزن گرفته دخترم

من اپتامیل
تا الان ک خوب بودع

سوپرامیل

من نان

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری