خانماطول سرویکس من۳۵ بنظرتون نرماله؟

۸ پاسخ

عالیه

من ۱۲ هفته اینقد بود

اره منم Nt35 دکتر گفت خوبه

اره عالی

اره خوبه

برای من توNt۳۷ بود الان تو انومالی گفتن ۳۵ شد

برای منم ۳۵ گفت خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطیما مامان فاطیما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسین آقا🐣❤ مامان حسین آقا🐣❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطیما مامان فاطیما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی
مامان آراد😍 مامان آراد😍 ۵ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری