لطفا جواب بدین
علایم نشتی کیسه آب چیع

۴ پاسخ

اگرلباس زیرنپوشی وببینی آبی که میادانقدری هست که تازانوت برسه یاردبشه کیسه آبته وگرنه چندقطره رونوارطبیعیه نوارهم بذاری تا۲۴ساعت اگرنوارکامل خیس شدکیسه آبه وگرنه طبیعیه

برو دستشویی کن خودتو بشور و خشک کن بعد نوار بزار نیم ساعت یه ساعتی راه برو چندتا سرفه محکم بکن اگر اب اومد و نوارت خیس شد ینی کیسه آبه

اب میاد ازت بی اختیار

برو مثانه رو خالی کن
بعد یه نوار بزار سرفه کن نم شد متاسفانه نشتی داری

سوال های مرتبط

مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۹ ماهگی