اره عزیزم اگه بتونن تا 30 یا 35 هفته نگه دارن ولی باید فک کنم بستری باشه یا همیشه سرم بزنه اگه با سرم زدن بازم اب بچه کم بسه نمیشه کاری کرد
میمونه ولی باید بستري بشه احتیاج با آمپول ریه وسرم داره تا به هفته امن برسه بردارن
بله می مونه. فقط باید سریع اقدام بشه
ازه جاری من تو همین هفته ها نشتی داشته یه ماه تو بیمارستان تحت نظر بوده و کلی آب میوه طبیعی و آب میخورده یکماه بعدش کیسه آبش پاره شد دوماه بچه زودتر به دنیا اومد و موند یه پسر ناز داره
بله میمونه فقط زود برو دکتر بیمارستان نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.