۶ پاسخ

عزیزم اگر با دکتر کاظمی زایمان کردین میشه از تجربتون بگید دکتر چطور بود؟
منم به تازگی قراره باهاشون سزارین بشم

اعظم فرجی مراقبت بارداری بود تا الان
دکتر شهلا شهریور هم برای جراحی انتخاب کردم

تابحال اسمشون رو نشنیدم

هنوزم جا بخیه ام خوب نشده

ارع من از30هفته رفتم.
خیلی راضی نبودم. پسرم وزنش4کیلو بود بهم دروغ گف سع کیلوعه. چون بچهای وزن بالا دیگه زیر میزی نمیخواذ خودشون سزارین میکنن

سلام من سزارین نشدم ولی یک جلسه برای مراقبت بارداریم پیشش رفتم راضی نبودم

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی