۳ پاسخ

نه زیاد نیست زیر دستگاه بزار یه روز خوب میشه

نه به سنش بستری نمی‌خواد ولی دستگاه بگیر تو خونه بیاد پایین زود

بله باید بره زیر دستگاه برو بستریش‌کن دوروزه میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۲ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی