۵ پاسخ

من اولين بار ٤٠ بودم بعد شد ٣٥ تو انتي ٣٣ بود،استراحت كردم تك و توك شياف گذاشتم كلا دراز ميكشيدم دست به چيزي نزدم،خودش رفت بالا

من واسه پسر اولیم اینجور بودم استراحت کردم دکتر آمپول شیاف داد برام

واسه منم پایینه😵‍💫استراحت کن یا برو بخیه بزن

من ان تی رفتم گفت 30باز دوهفته دیگه گفت برم سنو

مگه استراحت نداشتی گلم که پایین اومده ؟؟؟

سوال های مرتبط