سوال منم بوده ها 😂 یعنی تا ۳۱ هفته باید تحمل کنیم من زودتر میخوام برم سونو 🥹
من ۳۳ هفته دادم
من 28هفته رفتم
سونو سلامتا تموم میشه تا میایم یه نفس راحت بکشیم باید غصه کم وزنیشونو بخوریم🥺🥺🥺
برا من امروز نوشت😑😑
برامن تاریخ زده ۲۸هفته برم سنو 🙃
31هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.