خانوما سونو رشد از کی تا کیه. از چند هفتگی مینویسه دکتر

۶ پاسخ

من یه بار ۲۸ رفتم یدونه ۳۳ یدونم ۳۸

برا من ۲۸ هفته و چند روز روز نوشته میشه تا ۳۲ رفت اما زودتر برو که اگر کم وزن باشه زمان داشته باشی برای تغییرش

مگه چندبار بایدبرین سونورشد

سعی کن ماه های اخر بزاری مثلا من فردا میرم میشم سی هفته وپنج روزبعدو دوباره دوهفته دگ میرم ...تا سی وهشت هفته مثلا سه باربری

از ۲۸ تا ۳۲
من ۲۸ هفته و پنج روز رفتم
دکترم خودش دو تا تاریخ داد گفت تو یکی از این تاریخها برو

28تا 32

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد