سونوگرافی بعدیم در هفته چندمه ؟

۵ پاسخ

دکتر من 32 هفته سونو نوشته انجام بدم منتظرم سه شنبه برم

والا من 33 هفتگی دادم چندروز پیش خداروشکر همه چیز اوکی بود دیگه دکترم گفت سونو نداری

من ۳۳ هفته سونو دارم

منو دکترم یدونه۳۱ هفته و یدونه ۳۶ هفته که آخرین سونوم بود فرستاد

۳۶ هفتگی برای وزن جنین و دورآبش

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان الوین✨🧿 مامان الوین✨🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی