جواب بدین ازمایش قندم چه طوره؟

تصویر
۵ پاسخ

لب مرزه بای. بیشتر رعایت کنی اصلا شیرینی و قند غیر طبیعی نخور

لب مرزی

عزیزم کلا قند همه بالاست نگران نباش چون به نظرتون چی بخوریم ☹️☹️قند نداشته باشه

ناشتات لب مرزه ولی بازم نظر پزشکت مهمه ‌.من ناشتام ۷۳ بود

بالاست

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان 💙ایلیا🐣 مامان 💙ایلیا🐣 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان یـــاســیــن 🩵 مامان یـــاســیــن 🩵 ۲ ماهگی
مامان اِلارا🥰🎀 مامان اِلارا🥰🎀 ۸ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی