خانوما آزمایش قند من چه طوره

تصویر
۴ پاسخ

من فکر میکنم یکساعت بعد زیاده باید زیر ۱۴۰ باشه اون دوتای دیگه خوبه

اشکال نداره معدت نساخته ک اذیتی خوب میشی
یا باید همون موقع ی قرص معده میخوردی بعدش ک غذا یا صبحانه خوردی

مشکلی نداره خوبه

عالی نرمال نرماله

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی