۱۱ پاسخ

عاره بیای بالاتر ی دردای داری ک میفهمی اون درد سینه هیچ نبوده😬😂

نی نی پسره؟

منم اینجوری شدم😔😔😔

آره سینه های من که میخاره همش

مگه از اول درد و تورم نداشتی

من نمیتونم لمسش کنم

واسه من از هفته ۴ و ۵ که نمیدونستم باردارم بزرگ شده بود و دردناک. اصلا هم شک به بارداری نکردم فقط هی میگفتم چرا سوتین هام دیگه اندازه نیست و میزنم این همه درد دارم

من از اول آنچنان دردی دارم که لباس بهش میخوره چشام پر اشک میشه.انقده درد دارم اصلا حلاکم

اررره کم کم بیشترم میشه

آره عزیز تو بارداری طبیعی

بله عزیزم فقط اصلا تحریک نکنی سینه رو

سوال های مرتبط

مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان سه تا گل پسر مامان سه تا گل پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری