کیا بدون ترشح زایمان کردن؟، طبیعی البته

۴ پاسخ

من والا امسال اینجا این چیزا رو میخونم کلیم استرس گرفتم
دوتا زایمان قبلیم اصلا نداشتم
فقط روز زایمانم صب دردام شروع شد شب رفتم بیمارستان معاینه کرد گفت ۵ سانتی بردنم کیسه رو زدن یه چندساعت بعد زایمان کردم
اینجا یه چیزایی میگن وحشت میکنه ادم☹️☹️

در کل زایمان طبیعی رو خیلی بزرگ میکنن به نظرم اونقدرام سخت نیس فقط بعدش نوشیدنی تا میتونی بخور توخونه یبوست نگیری .

من سر 2 تا زایمان داشتم

اشلون یعنی

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی