کیا با وجود بواسیری طبیعی زایمان کردن ؟؟ میشه زایمان طبیعی داشت؟؟

۶ پاسخ

من بواسیر داشتم ولی زیاد نبود کوچیک بود زایمان طبیعی کردم

منم تو همین بارداری گرفتم ولی کوچیکه 😑دکترم میگه با زایمان طبیعی تشدید میشه

منم کم بود ، زایمان کردم

نه عود میکنه

چرا نشه مگه؟؟

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی