خانمها کیا با وجود بواسیر زایمان طبیعی داشتند

۴ پاسخ

من ، اما بواسیرم زیاد نبود الانم که ده روز از زایمان دومم میگذره خیلی زیاد نشده خداروشکر

چیشدی نیستی زایمان نکردی☹️☹️

بیشتر میشه بواسیرت🥲

من.
که گفت به‌همین خاطر دهانه باز نمیشد.

سوال های مرتبط