۸ پاسخ

ونچ.

منکه دیگ نمیرم.... فقط میرم بیمارستان و برم میگردونن خونه بی ادبا

منم امروز نبودت دارم نمیرم حوصلشونو ندارم خداا

ای منم😂

دقیقا
انقد لفتش میدن و استرس میدن ادم دیوونه میشه

منم خیلی بدم میاد

خب نرو

چرا بهداشت ؟ ۴۰ هفته ایی

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی