۳ پاسخ

ای یو جی ار به جنینی میگن که وزنش یک یا دوهفته کمتر از سن اصلی اون اگه پزشک تشخیص بده احتمال به خاطر نارسایی جفت ک بچه وزنش کم مونده تو سن ۳۶ یا ۳۷ بچه رو به دنیا میارن .

سونو میکنن مشخص میشه؟

بچه ای که بعد از ی هفته ای تو شکم مادر وزن نمیگیرن میگن iugr که باید نهایتا تا هفته ۳۷ به دنیا بیان داخل دستگاه بمونن

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی