ماماناي شيرده انبه ميتونم بخورم

۲ پاسخ

بلههه خیلی هم عالیه

بله بخورم منکه خوردم مگه انبه هم ضرری داره

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۶ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر جونی😍❤️ مامان رادمهر جونی😍❤️ ۱۳ ماهگی
مامان جان جانان مامان جان جانان ۱۲ ماهگی