مامانا کسی از شماها قرص ایزوپرین مصرف میکنه؟

۴ پاسخ

من هم تا 37 هفته خوردم روزی یک عدد

منم میخورم

بله من خیلی شکمم سفت میشه و داخل واژنم هم تیر می‌کشه
تا کی رو نمی‌دونم
ولی از ۱۸ هفته می‌خورم

بله من مصرف میکنم روزی دوتا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی