خانوما کسی ایزوپرین مصرف کرده ؟ برای چیه ؟

۴ پاسخ

منم از 24هفته دارم روزی یکی ونصفی میخورم

برا انقباضه دو هفتس که هرروز سه تا میخورم

برای انقباض اره من میخورم

اره برای انقباض زودرس داد دکترم از هفته ۲۰ تا اخر خوردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی