دوستان فسنجان ضررداره یاخوبه

۸ پاسخ

منم خیلی دوس دارم ولی گردومون همون اول تموم شد نخریدم دیگه
قبل اینکه بدونم باردارم هفته ای دوبار درست میکردم😁

زعفرون داره نخور

اتفاقا عالیه

دلم میخاد

گردو و رب انار که عالیه گوشتم که واجبه 😂

گردو که خوبه عزیزم بخور نگران نباش

عالیه چه ضرری

نبابا خوبه من خودم زیاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فراز🦋 مامان فراز🦋 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان تمشک مامان مامان تمشک هفته نوزدهم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری