دوستان پیتزا در حد یه بار تو حاملگی ضررداره؟

۱۵ پاسخ

من هفته ای ی شب میخورم متاسفانه
اصلا دوس ندارم ولی پسرم میگه درست کن برا اون درست می‌کنم خودمم در کنارش میخورم
امشبم خوردم😫😫

نه ضرر نداره من یک بار بیرون خوردم یه بارم تو خونه خودم درست کردم

اصلا پیتزایی مثل مرغ و گوشت چرا باید ضرر داشته باشه؟؟؟

من تا الان چندباری خوردم،فقط ژامبون اینا نبود،گوشت و مرغ بود

نه بابا

نه گلی نوش جونت

مرسی از همگی

نه بابا بخور

کلا ضرر نداره فقط ممکنه سنگین باشه معدت اذیت بشه

من میخوام همیشه بخورم👻 ولی سعی کن پیتزایی که سوسیس نداشته باشه بخوری مثل گوشت و قارچ ! مثل رست بیف

ن بابا من هفته ی بار میزنم بربدن برای ما همچییییی ضرر داره بخور بابا ب این چیزا فک نکن نونش جونت

هیچ ضرری نداره

برو در حد چند بار ک دوست داری بخور من خیلی خوردم میخورم والان یکی حالم بد میکن شاید دیگ نخورم

نه عزیزم میتونی بخوری من که خودم پریشب خوردم

ن بابا چ ضرری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان تمشک مامان مامان تمشک هفته نوزدهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وچهارم بارداری