من هفته ای ی شب میخورم متاسفانه
اصلا دوس ندارم ولی پسرم میگه درست کن برا اون درست میکنم خودمم در کنارش میخورم
امشبم خوردم😫😫
نه ضرر نداره من یک بار بیرون خوردم یه بارم تو خونه خودم درست کردم
اصلا پیتزایی مثل مرغ و گوشت چرا باید ضرر داشته باشه؟؟؟
من تا الان چندباری خوردم،فقط ژامبون اینا نبود،گوشت و مرغ بود
نه بابا
نه گلی نوش جونت
مرسی از همگی
نه بابا بخور
کلا ضرر نداره فقط ممکنه سنگین باشه معدت اذیت بشه
من میخوام همیشه بخورم👻 ولی سعی کن پیتزایی که سوسیس نداشته باشه بخوری مثل گوشت و قارچ ! مثل رست بیف
ن بابا من هفته ی بار میزنم بربدن برای ما همچییییی ضرر داره بخور بابا ب این چیزا فک نکن نونش جونت
هیچ ضرری نداره
برو در حد چند بار ک دوست داری بخور من خیلی خوردم میخورم والان یکی حالم بد میکن شاید دیگ نخورم
نه عزیزم میتونی بخوری من که خودم پریشب خوردم
ن بابا چ ضرری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.