خانما خرما تو بارداری ضررداره؟

۱۷ پاسخ

ن اصلاا خیلی هم مفید وخوبه

ن خیلیم عالیه

بهترین چیز هست اگر دیابت بارداری نداشته باشید

حتما بخور حتی اونایی دیابت دارن روزی ۴ تا میتونن بخورن

ن گلم اتفاقا خیلی مفیده.اما زیاده روی نکن دیابت نگیری

من که خیلی میخورم

هر چیزی بخوری مقدار کم خوبه
الان فصل گرماس سه تا بیشتر نخور
ولی همیشه بخور عالیه

قندش خیلی زیاده اگر‌قندت بالا نیست بخور

من سردخترم ماهی یه کیلو خرما میخوردم دخترمم خیلی صبورشد

سلام خوبی اجی
منم باردار شدم 🥺🥺😍
بچه تو چی دو قلو بود

نه اتفاقا عالیه ولی زیاد نخور قند داره

والا من نشنیدم و روزی ۲ تا ۳ تا میخورم

نه با شیر بخور جنینت هم وزن بگیره

اتفاقا خیلی خوبه حتما بخور

عالیه ولی اندازه بخور روزی یکی آخرش دوتا .

شوخی میکنی دیگه

نه خیلی مفیدههه

سوال های مرتبط

مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وچهارم بارداری