۸ پاسخ

فلافل ادویه داره

نخود پروژسترون داره خوبم هست.همونیه همه شیافشو میذارن که بچه سقط نشه

نفخ نخودش ممکنه یکم اذیتت کنه..وگرنه ضرر خاصی نداره بخور نوش جونت..اکه خونگی باشه ک بهتر اگه بیرونیه کم زخور

خونگی خوبه نفخ نخود بگیر ب کمک خیار بعد خودت مواد بزن خیلیم خوبه من میخورم

نفخ و اذیتی و سرخ کردنی و همش مریضی

خودت داخل خونه درست کن با روغن خوب
فلافل از نخود درست میشه نخود خیلی عالی و خوبه برای استخوان

فلافل همش ضرره برا خودت و بچه نخور عزیزم

نه چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان پاستیلام👶🏻👶🏻 مامان پاستیلام👶🏻👶🏻 هفته دهم بارداری
مامان توکل بر خدا مامان توکل بر خدا هفته چهلم بارداری
مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری