فلافل ادویه داره
نخود پروژسترون داره خوبم هست.همونیه همه شیافشو میذارن که بچه سقط نشه
نفخ نخودش ممکنه یکم اذیتت کنه..وگرنه ضرر خاصی نداره بخور نوش جونت..اکه خونگی باشه ک بهتر اگه بیرونیه کم زخور
خونگی خوبه نفخ نخود بگیر ب کمک خیار بعد خودت مواد بزن خیلیم خوبه من میخورم
نفخ و اذیتی و سرخ کردنی و همش مریضی
خودت داخل خونه درست کن با روغن خوب
فلافل از نخود درست میشه نخود خیلی عالی و خوبه برای استخوان
فلافل همش ضرره برا خودت و بچه نخور عزیزم
نه چه ضرری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.