خانوما شما هم کمردرد دارین تو هفته های کن

۵ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه بخاطر رشد جنین و فشاری که میاد⁦ استراحت کن و نگران نباش♥️⁩

اره من تا یکم سرپام درد میگیره باید استحراحت کنم تا خوب شع

اره عزیزم منم دارم خصوصا اگر کار خونه انجام بدم

اووف هنوزم دارم هر لحظه هم بیشتر میشه

اره عزیزم من یک روز شدیده یک روز کم.کلا دارم هر از گاهی

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی