بنظرتون این جواب سونو چیه

تصویر
۴ پاسخ

تنبلی داری نمیدونم چرا هممون تنبلی داریم و انقد زیاد شده
ولی یه فولیکول خیلی عالی داری برو دکتر آزاد سازی میزنی اگه شوهرت مشکلی نداره ان شاء الله حامله میشی

عالی برو امپول بزن ک ب اذن خداجونم مادر بشی

همون یدونه فولیکولت خوبه بقیشو بیخیال

تنبلی تخمدان داری عزیزم. ولی یه فولیکول خوب هم داری برو دکتر برات آزاد سازی بزاره اقدام کن انشالله که حامله بشی

سوال های مرتبط

مامان قندوعسل🌱 مامان قندوعسل🌱 قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عشق من😍 مامان عشق من😍 هفته بیست‌وششم بارداری
منتظر فندق منتظر فندق قصد بارداری