سلام بنظرتون جواب سونو من چیه

تصویر
۵ پاسخ

برای روز ۱۲ ضخامتت زیاد نیست؟
مایع ازاد هم داری اقدام داشته باش سایز فولیکولت خوبه

تخمدان چپ و ندیده چرا ؟
درکل سونوت عالیه مشکلی ندارع

تخمدان چپ تو در آوردی؟

فولیکول ۲۰ داری خیلی خوبه یک‌روز درمیون رابطه داشته باش حتما اکر‌میخوای حامله بشی

یعنی‌چی تخمدان چپ دیده نمیشود🫤

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق قصد بارداری
مامان قندوعسل🌱 مامان قندوعسل🌱 قصد بارداری
منتظر فندق منتظر فندق قصد بارداری
ZAHRA💕✨ ZAHRA💕✨ قصد بارداری
مامان آقا آراد مامان آقا آراد ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا 🩷و پسری🩵 مامان نورا 🩷و پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عشق من😍 مامان عشق من😍 هفته بیست‌وششم بارداری