سلام مامانا این آزمایش قندم چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

ازمایش قندت خوبه دیابت نداری.ازمایش ادرارتم خوبه عفونت نداری.اما یه کوچولو کم خونی داری و افزایش خفیف گلبول سفید

عالیه

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان موعود و تو دلی مامان موعود و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگولی طلا مامان گوگولی طلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته چهلم بارداری
مامان هادی و زهرا مامان هادی و زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی