مامانا ازمایش قندم چطوره ؟ 😑

تصویر
۵ پاسخ

ناشتا خوبه بعد رفته بالا

منم مث تو بودم باید رژیم قند بگیری چون قند بعد محلول بالاست مشکوک به دیابتی

۱۶۷ بالاست

ناشتا خوبه
بعد خوردن محلول قندت بالاست

قند ناشتات خوبه پایین هست ، ولی قند بعد مصرف گلوکزت بالاست ،ببین دکترت چی بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگولی طلا مامان گوگولی طلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان لیانا 🩷 مامان لیانا 🩷 ۲ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان موعود و تو دلی مامان موعود و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سید ماهد مامان سید ماهد ۹ ماهگی