خانوما ۳۶/۷c تب حساب میشه؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام نه

نه تب نیست

۳۷ و نیم ب بعد میگن تب حساب میشه

نه تب نیس

سوال های مرتبط

مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی