۳ پاسخ

بالای ۳۷ و نیم تب حساب میشه

نه ۳۷ونیم رد شد تب حساب میشه

نه عادیه

سوال های مرتبط

مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۱۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی