۴ پاسخ

سلام عزیزم به دمایی که انداره گرفتی نیم اضافه کن اگه بالای ۳۷،۳ باشه تب خفیفی داره الان دقیقا ۳۷،۳ هست تب نداره

آره داغه،نذار بره بالا

ن عزیزم

نه عزیزم

سوال های مرتبط