۳ پاسخ

نبات سفید یک ذره بنداز تو آب با قطره چکان نیم سی سی بده بخوره
چی خوردی خودت؟ شاید سردی کرده
اگه مدفوعش سبزه احتمالا پهلوهاش سردی کرده جلو باد کولری چیزی نبوده؟

احتمالا از نفخ هست دختر منم اینجور بود تا بهش شربت گریپ میکسچر میدم

خوب حتما گشنه ست بهش شیر بده

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان جوجو ممد💕 مامان جوجو ممد💕 ۶ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی