با ۱۴ روز تاخیر احاس میکنم میخوام پریود شم 🥺🥺

۶ پاسخ

اگه باردار باشی نگه میداره اگه نباشی پریود میشی

وای انلاین تست بخر

انشاالله که هرچی خیره خدا پیش پات بزاره عزیزم

پروژسترون بخور

تست بزن

خب شایدبارداری آزمایش بوه

سوال های مرتبط

مامان تمشک  😍 مامان تمشک 😍 هفته نهم بارداری
مامان تو دلی🤰💙 مامان تو دلی🤰💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهاردهم بارداری
منتظر هدیه خدا منتظر هدیه خدا قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان پناه🎀🧿🧸 مامان پناه🎀🧿🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری