۶ پاسخ

توروخدا همیشه مثبت فکر کنیددددد

خونریزی و لکه بینی ! این فکرارو هم نکن هروقت این فکرا سراغت اومد برو دکتر سونو کن ببینش

زیاد متن نخون واقعا آدام دیونه میشه

ان شاالله اتفاق نمیوفته

هیچی
به این چیزافکرنکن الکی استرس بده به بچه
منم اینجاپیامارومیخونم میترسم ازهمین توهمامیزنم ولی فوری دورش میکنم

وای ترس همیشه من🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری