زیر شکمم درد می‌کنه طبیعی هستش تو هفته های من

۴ پاسخ

کار سنگین پیاده روی طولانی انجام ندادی؟ بد به دلت راه نده اگه میگیره بعد خوب میشه طبیعیه

منم زیر شکمم درد میگیره
دکتر میگفت ممکنه بخاطر انقباضات رحمی باشه
بهتره که استراحت داشته باشی و کار سنگین نکنی

منم همینطورم همیشه فکرکنم ماله بچس چون پایینه دردمیکنه

دردش شدیده میگیره ول می کنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری