بنظرتون دلیل شیر نخوردن بچع چیه

۶ پاسخ

مامان هیراد چیکار کردی با رفلاکس پنهان توروخدا جواب بده 😭

رفلاکس

دوست داره مادرو حرص بده وگرنه من هیچ دلیل منطقی ای درش نمیبینم🙂

رفلاکس پنهان،خدا ریشه کن کنه،منکه رد دادم دیگه

رفلاکس میتونه باشه.

سیره😂😂
شایدم گلوش درد کنه
من دخترم سرما خورد دو روز تمام هیچی نخورد

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی