دوستان عزیز بچه های شماهم روزئولا گرفتن

۵ پاسخ

وای بچه من چندروز تب و تهوع داشت بردم بیمارستان بهش سرم زدن خوب شد الان بعداز دو روز بدنش بیرون ریخته

آره ماه پیش گرفت

خیلی اذیت شد بچم سر این ویروس ! سرم زدن براش چند روز همش تب میکرد خیلی بد بود انشالله هیچ بچه ای نگیره این لنتی و

سلام اره خيلى بده دو روز تب بالا بعد بيرون ريختگى بدن و صورت

اون چیه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۱۳ ماهگی