۵ پاسخ

عالیع
من ۳۰ هفته و ۲ روز ۱۴۰۰ بود گفت ی مقدار کمه

فکرکنم وزن خوبی باشه
دختر من ۱/۷۰۰ بود

خوبه عزیزم
واسه من تو ۳۰ هفته ۱۶۰۰ بود
به جواب سونوگرافی نگاه کن ببین صدک چند نوشته. اگه حدود صدک ۴۰ تا ۶۰ (یعنی حدود ۵۰) باشه کاملا طبیعیه. نه کم و نه زیاد.
واسه من صدک ۵۳ بود

مال من ۳۱هفته و۶روز ۱۶۰۰بودکه دکترگفت کمه

خوبه عزیزم من هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی
مامان 💙 آریشاه💙 مامان 💙 آریشاه💙 ۵ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد