۷ پاسخ

چایی اصن نده بریز تو شیر گرم و شیره خوشمزه هم میشه

چای خاصیت نداره. از اول بهش نده

من تو شیر پاستوریزه سنگک تیلیت میکنم

نه نده کم خون میشه اگر بچه به چایی عادت کنه مکافاته خاصیتی هم نداره

اره میشه

ببخشید ولی چرا نون تو چایی شیرین که خاصیتی نداره تو آب و شیره نون تیلیت کن خوشمزه هم هست

من میدم

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان دنیای من مامان دنیای من ۱۷ ماهگی
مامان بی نام مامان بی نام ۱ سالگی
مامان آقا محمدحسین مامان آقا محمدحسین ۱ سالگی
مامان لیانا🍑✨ مامان لیانا🍑✨ ۲ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی