۴ پاسخ

سفالیک یا بریچ؟

من۱۸هفتم هنو نمیفهمم جنسیت بچتون چیه ؟برا من پسره

منم و اره شبها البته خیلی حس میکنم ولی مثل فیلمها نیست که قشنگ ببینی یا حس کنی

منم مثل تو بودم

سوال های مرتبط

مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری