۵ پاسخ

سلام مامانای گل خوبین ب کوچولو هاتون وی میدین قد و وزنشون خوبه

خوبه.چی میدی برا قدش چیزی میدی؟

دختر من بدنیا اومدن ۲۹۰۰ بود پریروز که وزنش کردن بهداشت ۱۰ شده بود

هردوتا عالیه ماشاالله بهش پسرم ۸ کیلوعه ۸۰ قدش بود

قد و وزنش مثل دختر منه وزنش کمه ولی قدش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا هفته بیست‌ویکم بارداری