۵ پاسخ

من شنبه دکتر بودم گفت فولیک دیگه نخور

من ازهفته ١٨ دكتر گفت قطع كنم كامل
از هفته ١٥ يكشب درميون هم اهن خوردم هم يدوفوليك

من ۱۷ هفته که بردم سونو انومالیو نشون بدم

من از ۱۶ هفته نخوردم دیگه دارو های جدید رو شروع کردم

۱۶
فقط فولیک قطع شد جاش آهن داد
بقیه‌ش همش قبلیا

سوال های مرتبط

مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری