فولیک اسید چند هفته باید قطع کنیم

۷ پاسخ

من سه ماه اول خوردم فقط.
بعدش دکترم قطع کرد و بجاش آهن نوشت دارم میخورم

والا دکترباید بگه بت

واسه منو اخر ۳ ماهگی دکتر قطع کرد

در اصل ۱۶هفته ولی دکتر برا من نوشت تا۲۱هفته الان دیگه نمیخورم

بستگی داره من دارم ادامه میدم قرصم ازاین آهن هاست ک فولیک اسید هم داره

من تا هفته15 خوردم گلم

۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری