کسی هست مثل من یکسره افت قند داشته باشه؟

۶ پاسخ

من قندم‌ دو ساعت بعد غذا گرفتم ۸۰ بود نمیدونم چیکار کنم دیگ
ناشتا هم رو ۵۵ ایناس

چیکارمیکنین قندتون بیاد بالا

من گاهی

اشکال نداره برای بچه؟

مننننن

بللله به شدت

سوال های مرتبط