۵ پاسخ

نه واژینال بزار مجبوری خب

اگه آمپول میخوای ب دکترت بگو ، ولی درد آمپول زیاده ، من اوایل شیاف مقعدی میذاشتم بعد خیلی دلپیچه میشدم ، الان واژینال میزارم

میتونی به دکترت بگی امپول بنویسه روزی یه دونه بزنی

مقعدی بذار

من هم شیافت میزارم هم امپول میزنم🥲

سوال های مرتبط

مامان دخترخانومی🐥 مامان دخترخانومی🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری