۴ پاسخ

سلام اول مسواک و به لثه و دندون بزن ، بعد زبون و ته حلق رو مسواک بزن ، خیلی خوب میشی

منم مزه ی دهنم تلخ خیلی بد

هیچیی😫😫😫من دائم کشک میذارم دهنم یا ادامس😭

من همش مینو می خورم یا کشک
وگرنه هنش دهنم تلخه

سوال های مرتبط

مامان آران مامان آران روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان روشنایی زندگیم مامان روشنایی زندگیم هفته شانزدهم بارداری