خانوما دهن من مدام مزه تلخی میده یعنی بچم چیه😅😅😅

۷ پاسخ

منم همینجوری بود دختر

بچت بادوم تلخه😐

دختره

مزه تلخی دهن یکی از نشانه های بارداریه که بعضی ها میگیرن نه جنسیت

من اینجوری بودم بچم پسر بود ولی فکر کنم ربطی به جنسیت نداشته باشه هر کس یه جور هست

چ ربطی دارع😐

این چیرا ربطی به بچع نداره خواهرجان 😐

سوال های مرتبط

مامان آران مامان آران روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کارن🩵👶 مامان کارن🩵👶 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری