سلام تلخی دهان در دوران بارداری دارم درمانش چیه

۵ پاسخ

آدامس

هیچی خودش خوب میشه
من حتی ابم میخوردم برام زهرماربود

عادی عزیزم منم مثل شما بودم وارد بیست هفته که شدم بهترم شدم

تو هفته شما پایین تر از هفتت منم داشتم

منم دارم مخصوصا بعد صبحانه
وقتی دهنم تلخ میشه اب یخ میخورم
یا بعضی وقتا آدامس

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کارن🩵👶 مامان کارن🩵👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری